De voordelen van de wachtrij voor kleine ondernemingen

Veel ondernemers associëren een wachtrij met klant-onvriendelijke overheidsorganisaties waar mensen tot soms wel een half uur moeten wachten terwijl ze elke 30 seconden te horen krijgen hoeveel wachtenden er nog voor hen zijn. Toch klopt dit beeld niet helemaal.

Juist voor kleine ondernemers is een (simpele) wachtrij vaak een mooie oplossing. Met deze functionaliteit wordt namelijk direct inzichtelijk gemaakt hoe lang de gemiddelde klant moet wachten totdat hij/zij geholpen wordt. Ook wordt het hiermee makkelijker om te analyseren op welke momenten het vaak druk of juist wat rustiger is aan de telefoon.

Door dit inzichtelijk te maken, wordt het makkelijker om hierop in te spelen en zal de klanttevredenheid enorm verhogen! Daarnaast is het voor veel klanten die ons NEXXT systeem gebruiken helemaal gratis!

Neem contact op via 0318-547 666 voor een vrijblijvende uitleg en prijsopgave voor uw organisatie.