Nieuws

Grote update Unify Openscape Business Centrales

Posted by | Telecom, Telefooncentrale | No Comments

Unify is al sinds haar Siemenstijd het toonaangevende merk op het gebied van telefonie in de wereld. Ruim 70% van alle ‘fortune 500 bedrijven’ maakt gebruik van systemen van Unify. Ook in het MKB in Nederland is het een van de marktleiders met haar Openscape Business X1, X3 en X5 systemen. Voor deze systemen is in september de 5e grote update uitgekomen.

Heeft u een servicecontract? Dan installeert Lansing ICT & Telecom deze gratis voor u! Voor organisaties zonder servicecontract kost het installeren van deze update €90.

Neem contact op met helpdesk@lansing.nl om deze update in te plannen.

Unify Openscape Business Centrales

 

Snel glasvezel internet zonder graafkosten!

Posted by | ICT, Telecom | No Comments

In samenwerking met Tele2 organiseren wij de komende 2 maanden de ‘Snel glasvezel internet zonder graafkosten’ promotie. Door de toename van het werken in de Cloud en het bellen over VoIP wordt snel en betrouwbaar internet steeds belangrijker. Op veel industrieterreinen zijn de beschikbare verbindingen echter nog erg traag. De enige optie die overblijft is zelf een glasvezelverbinding aan te laten leggen tegen graafkosten van vaak meer dan €1500.

Om snel internet toegankelijker te maken, geven wij deze eenmalige kosten tot 10 december 2018 gratis weg! Hiermee wordt de drempel voor dit type verbinding enorm verlaagd en bent u als bedrijf ook de komende 10 jaar bedrijfszeker.

Mail naar internet@lansing.nl om vrijblijvend op te vragen wat uw besparing op de eenmalige graafkosten is!

Tip: het bureautoestel rechtstreeks laten bellen vanaf de computer.

Posted by | Telecom | No Comments

Met veel moderne telefonie oplossingen is het mogelijk om telefoonnummers rechtstreeks vanuit de contacten lijst in outlook, of rechtstreeks vanuit de internet browser te laten bellen. Met slechts enkele muisklikken, kunt u ervoor zorgen dat het bureautoestel uitbelt. Hierdoor kunt u op de lange termijn enorm veel tijd besparen. Daarnaast is het ook mogelijk om dit te combineren met een headset, waardoor u 2 handen vrijhoudt en nog productiever bent!

Neem contact op met sales@lansing.nl voor meer informatie en advies.

Doe meer met uw telefooncentrale door vast-mobiel integratie

Posted by | Telecom, Telefooncentrale | No Comments

Voor allerlei functies zoals accountmanager en servicemonteur is het makkelijker om een smartphone te hebben, dan een toestel op het bureau waar vaak niemand meer achter zit. Het grote nadeel hiervan is dat steeds meer klanten rechtstreeks naar mobiele nummer bellen, waardoor de bereikbaarheid van ondernemingen omlaag gaat. Niemand neemt immers die smartphone op wanneer de eigenaar druk bezig, of zelfs op vakantie is.

Vast-mobiel integratie lost dit op!

Hiermee bellen alle medewerkers met een vast nummer uit, waardoor klanten altijd het juiste nummer terug bellen. Veel van onze vast-mobiel oplossingen zijn provider onafhankelijk waardoor u aan functionaliteit wint terwijl u niets aan flexibiliteit inlevert. Neem voor meer informatie contact op met sales@lansing.nl

Neem contact op

Back-up abonnementen voor Siemens/Unify telefooncentrales voor klanten zonder service contract..

Posted by | Telecom, Telefooncentrale | No Comments

Vanaf medio juni bied Lansing ICT & Telecom ook back-up abonnementen aan voor alle modellen Siemens en Unify telefooncentrales. Deze service houdt in dat er elke nacht een back-up van de instellingen, gebruikers, belplannen etc. van telefooncentrale wordt gemaakt. Hierdoor kan de centrale na een storing of calamiteit of zelfs een hack sneller weer ‘in de lucht’ worden gebracht en hoeft deze niet vanaf de grond af aan opgebouwd te worden. Afhankelijk van het model en het aantal gebruikers is deze service al beschikbaar vanaf 7,95 euro per maand. Neem voor meer informatie contact op met sales@lansing.nl

Neem contact op

Nu ook de beste deal voor mobiele telefonie…

Posted by | Telecom | No Comments

Sluit nu uw mobiele telefoonabonnement af bij Lansing ICT & Telecom.

Wist u dat Lansing ICT & Telecom ook leverancier is van mobiele telefoonabonnementen? Bent u opzoek naar een nieuw abonnement of wilt u uw abonnement verlengen voor de beste prijs? Sim-only of liever inclusief nieuw toestel? Stuur dan vrijblijvend uw laatste factuur naar sales@lansing.nl en wij gaan direct voor u op zoek naar de beste deal!
Wij hebben de volgende providers in het assortiment:

De mogelijkheden bestaan uit een sim-only abonnement of een abonnement met nieuw toestel.

Actie 2018!

Als u een nieuw abonnement of verlenging afsluit via Lansing ICT & Telecom, dan ontvangt u een Bol.com cadeaubon ter waarde van €10,-. Deze actie is geldig tot 31 december 2018. Profiteer direct en neem contact op: sales@lansing.nl.

 

Neem contact op

Zo maakt u als ondernemer veilig gebruik van openbare WiFi

Posted by | ICT, Informatie | No Comments

Het voordeel van het nieuwe werken is dat we kunnen werken waar en wanneer we willen. Om werkdocumenten veilig te stellen is het verstandig om zorgvuldig om te gaan met openbare WiFi-verbindingen. Met de tips uit dit blog zorgt u ervoor dat uw tablet, smartphone en laptop goed beschermd zijn.

Lees meer

Beveiligingslek WiFi

Gebruikers van WiFi lopen sinds kort extra risico. Onlangs is het wereldwijd gestandaardiseerde protocol gekraakt. Dat maakt alle modems kwetsbaar voor kwaadwillenden. Daarom is het belangrijk dat u de beveiliging van uw modems, maar ook uw apparaten update. Extra maatregelen die u kunt nemen zijn:

  • Gebruik bij een laptop of computer bekabelde aansluiting als dat mogelijk is
  • Gebruik het 3G of 4G-netwerk in plaats van WiFi
  • Gebruik maken van websites met een SSL-, SSH- en TLS certificaat.
Meer informatie

Regel zelf uw bereikbaarheid

Wist u dat u van nog meer voordeel profiteert als u uw vaste telefonie combineert met uw mobiele telefonie? Wij bieden u de totaaloplossing voor al uw bedrijfscommunicatie met VastMobiel-in-1. Hiermee profiteert u van het gemak van flexibel bereikbaar zijn, één aanspreekpunt en één factuur.

Meer weten over VastMobiel-in-1

Wat zeggen klanten?

Door Hosted Telefonie en Mobiel te combineren, hebben we de bereikbaarheid van onze 100 vestigingen zelf in de hand. We wilden één contract voor al onze telefonie- en internetverbindingen. En voor al onze vestigingen een telefoonnummer met een lokaal netnummer, in plaats van een algemeen 088-nummer.

Lees het verhaal

 

 

  

Waarschuwing Slamming

Posted by | Informatie, Telecom | No Comments

De afgelopen maand waarschuwde de ACM dat steeds meer MKB’ers slachtoffer zijn van slamming. Wat is slamming en wat kunt u doen om te voorkomen dat u geslamd wordt?

Lees hier alles over slamming:
Wat is slamming?
Slamming is de ongewenste overname van uw telecomabonnement door een andere telecomaanbieder. Bij slamming krijgt u telefonisch een voordeliger abonnement aangeboden dat u eigenlijk niet wilt. Door een aantal bevestigingen of ontkenningen stemt u zonder het te weten met de aanbieding in, zonder dat u uw handtekening heeft gezet. De contractwijziging wordt pas zichtbaar als de nieuwe telecomaanbieder factureert of als u een contractbeëindiging van de oude aanbieder ontvangt.

Hoe kunt u slamming voorkomen?
Slamming is erg vervelend voor u en uw onderneming. Het kost u een hoop tijd en moeite om de problemen op te lossen. Gelukkig zijn er een aantal dingen die u kunt doen om slamming te voorkomen.
•    Met welke partij heeft u te maken?
Om een ongewenste overstap te voorkomen, is het belangrijk dat u weet met welke partij u te maken heeft. Heeft u een medewerker van bijv. KPN aan de lijn of is het iemand die zogenaamd namens KPN belt?
•    Heeft u geen interesse?
Spreek duidelijk uit dat u geen interesse heeft. Vermijd hierbij de woorden ja en nee.
•    Heeft u interesse?
Geef duidelijk aan dat u niet telefonisch instemt met de aanbieding en dat u een voorstel per e-mail wilt ontvangen. Bij ontvangst van de e-mail is het belangrijk dat u het voorstel goed doorleest. Het komt namelijk ook voor dat als u niet reageert op de e-mail, u vervolgens toch vastzit aan een ongewenst abonnement.

Wat kunt u als slachtoffer doen?
Bent u slachtoffer van slamming of telefonische misleiding? Stuur direct een brief of e-mail naar de aanbieder bij wie u een ongewild contract heeft. In deze brief eist u dat uw aansluiting en overeenkomst met de oude aanbieder hersteld wordt. Verzoek tevens om de bevestiging dat u geen contract heeft met de nieuwe aanbieder.

Meer informatie
Ondanks dat wij niet de mogelijkheid hebben om uw nieuwe contract ongedaan te maken, kunnen wij u wel adviseren in het geval van slamming. Voor meer informatie kunt altijd contact opnemen met ons. Wij zijn bereikbaar op het telefoonnummer 0318-547666 of per e-mail via info@lansing.nl

Aankondiging beëindiging ISDN van KPN

Posted by | Informatie, Telecom | No Comments

Maakt u gebruik maakt van ISDN? Dan is onderstaand bericht erg belangrijk voor u.

KPN heeft aangekondigd te stoppen met ISDN. Dit is hét moment voor u om over te stappen naar Hosted Telefonie van Telfort Zakelijk.

Wat houdt deze aankondiging, voor u, concreet in?
Dit betekent dat ISDN vanaf 1 september 2019 op houd te bestaan. De komende 2 jaar blijven KPN en Telfort Zakelijk deze producten nog wel ondersteunen.

Dit biedt kansen voor u en voor ons
Aangezien het een besluit betreft vanuit KPN, heeft dit tot gevolg dat alle klanten die ISDN afnemen in Nederland, ongeacht de aanbieder, over moeten naar nieuwe technologie.
Met Hosted Voip telefonie van Telfort Zakelijk heeft u een toekomst gerichte oplossing.

Korting
Dit jaar bestaat Lansing 20 jaar en dat willen wij graag met u delen.
Als u voor 31 december 2017 over stapt van ISDN naar Hosted telefonie van Telfort zakelijk krijgt u €20,- korting op elke licentie.
Zoals u van ons gewend bent, maken wij deze overstap voor u zo makkelijk mogelijk.